roozred


roozred

رزقرمز


اولین عشق

 

اولین قرار من و تو

خدایا امروز قرار است با کسی که خیلی دوستش دارم روبرو شوم و ازنزدیک همدیگر را ببینیم و او روی نیمکت با یک رز قرمز.... قلبم دارد ازجا کنده میشه وقتی اولین دوستت دارم رو شنیدم  طعم عشق برای اولین بارچشیدم خیلی روزهای زیبا و شیرینی داشتیم . خدایا بیدارم یا تو خواب رویایی به سرمیبرم اگر خواب هستم امیدوارم هیچ وقت بیدار نشوم .وقتی کنارت راه میروم انگار روی ابرها قدم میذارم شبها با صدای تو خوابم میبره و صبحها به عشق تو بیدار میشوم تا ببینمت و شاد شوم چه حرفهای شیرین بهم زدی یادت بهم گفتی تا آخر عمر به پایت می مانم و گفتی اگر نباشی منم نیستم ولی چه شد آن قول و قرارها خدایا چرا از خواب بیدارم کردی آن رویایم چه شد آن رویای که به امید آن زنده بودم و زندگی میکردم خدایا چرا خنده هایم تبدیل به گریه شدچرا شادیم غم شد چرا دوستیش دروغ بود چرا ... چرا... چرا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ارزو | تاريخ: پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |